Tuesday, October 4, 2016

Verskillende Trading Styles

Verskillende Trading Styles ? Verskillende Trading Styles ? Hi Ek is nuut op die forum . Gesoek om te leer uit julle en ek al een van die maniere sou wees ken van verskillende handel style wat jy suksesvol in diens . Byvoorbeeld Alleenlik waar 1.II weet van 'n vriend wat het miljoene gemaak deur die handel net 1 aandeel . Hy kyk nie na enige ander aandele , termynkontrakte / opsies of anynthing anders . Natuurlik is hy handel vir 'n paar jaar nou . 2. Nog 'n vriend van my is die maak van goeie geld deur die handel in net verlede en eerste halfuur van die mark . 2. Sommige mense net handel in 'n bepaalde tydperk in 'n dag vir klein aantal punte , maar plaas baie groot bestellings . So ek is nie op soek na die handel geheime van hoe en wat maak jy verkoop koop orde en waarom plaas teen 'n bepaalde prys ( As jy deel wat jou sal al wonderlik wees ) , maar jou handel style . Wat vir jou werk en wat nie . Ek is nie 'n groot tyd handelaar , ek wil een al wees


No comments:

Post a Comment