Tuesday, October 11, 2016

Maklik Forex Maleisië

Wakil Rasmi Maklik Forex Maleisië 95% Forex Trader GAGAL menjadi Jutawan! Hanya 5% Berjaya Menjana Inkomste Lebih RM 10,000 Setiap Bulan! 1 Julai 2014: Dari meja Shahrul (Wakil Easy-Forex, deeltydse forex handelaar, Forex Blogger). Hi, Selamat Datang ke blog Saya. Nama Saya Shahrul, Wakil maklik forex. Ek was Dah menjadi handelaar di VRAAG HIERONDER maklik forex selama 3 jaar oud. Ek was bukan voltydse forex handelaar, Cuma deeltydse Jer. Egter begitu, inkomste Yang Saya dapat dari forex JAUH melebihi inkomste Saya semasa Kerja. Ek was Werkzaam sebagai eksekutif IT di sebuah syarikat Pembangunan Laman web. So waktu Malam pula, Saya menjadi forex handelaar. Bagaimana Saya bermula handel Forex? So sekitar ervaring 2009 Saya diberhentikan Kerja SEBAB syarikat Yang Saya Werkzaam pada waktu itu lingkup kerana Ekonomie gawat. Ek was diberi gaji 3 Bulan Dan disuruh teller aan Mencari Kerja lain..huhu Macam biasa la, Saya menghantar CV ke syarikat-syarikat Yang mungkin perlukan kepakaran Saya. Lebih seratus salinan hervat dihantar ke syarikat-syarikat di sekitar KL. Ek was Ada juga memohon Kerja terme op Jobstreet. Pada masa Yang SAMA, Ek was Telag berkenalan dengan seorang Mamat yg tinggal sekitar Petaling Jaya semasa belangrikste Futsal. Ek was mendapat TLU lid seorang ni tak Kerja TAPI kereta Yang dag Bawa MVSA NAK belangrikste Futsal ni ALLE Besar-Besar. Yang tak Tahan tu, dia selalu ganti-ganti kereta mewah. Sekejap Biru, sekejap hitam8230; Ek was tergerak teller aan bertanya APA Yang lid ni buat hingga boleh beli kereta-kereta Besar. Jawapan lid ni eenvoudige JER: Dia buat Forex Trading8230; Dari situ, tertanam minat teller aan TLU lebih aktiveer tentang Forex. Disebabkan kekurangan bahan-bahan rujukan Yang SAH (betroubare) tentang forex di Maleisië, Saya terpaksa Belajar forex secara handleiding tanpa bimbingan sesiapa. Apa Yang Saya buat teller aan Belajar Forex? 1. Ek was membaca perbincangan di forum-forum forex seperti Carigold. 2. Ek was membaca e-boek percuma forex kat Internet. 3. Ek was Belajar forex dengan menonton handleiding video percuma DEKAT Youtube. 4. Ek was Buka demo rekening dengan beberapa forex makelaar di Maleisië Dan Kuba handel Guna platform Yang disediakan. 5. Ek was Buka akaun real dengan beberapa forex makelaar di Maleisië Dan menguji keberkesanan setiap forex makelaar. Selepas 3 jaar oud punte Forex Trading, Ini hasil Yang Saya dapat: 1. Ek was tak lagi handel menggunakan aanwyser term of EA. ALLE handel dijalankan secara handleiding, seperti professionele handelaar di Abend Dunia. 2. Ek was handel menggunakan beberapa Teknik moordenaar yang sangat berkesan Dan diguna Pakai oleh handelaar-handelaar professionele punte as Luar Negara. 3. Ek was handel menggunakan hanya Satu forex makelaar iaitu, maklik forex. Easy-Forex n basiese forex makelaar Yang gereguleerde oleh Badan-Badan kewangan di Australië, Ciprus Dan Verenigde Koninkryk. Mereka boleh dipercayai. Werk 2015: Ek was Kini beralih ke makelaar XM. Sila Klik di hier een teller aan inligting aktiveer 4. Wins n basiese normale bagi Saya. Kadang-kadang handel Yang Saya lakukan Niet tepat tetapi dengan geldbestuur Strategie Yang Baik, Saya dapat pastikan bahawa wins sentiasa melebihi verliese. 5. Ek was tak perlu risau lagi Jika dibuang Kerja term of kompeni bankrap. Ek was Ada saluran inkomste Alternatieve iaitu forex. 6. Hutang-hutang kad Kredit Saya Suda langsai dibayar. 7. Ek was dapat menyimpan duit Yang cukup teller aan berkahwin Dan melabur di ASB as juga pelaburan Emas. terme op Maybank. 8. Ek was baru-baru membeli Ruma teres kat PJ secara tunai! Tak payah buat lening. Duit forex Uitnodiging mencukupi. Bagaimana NAK mula forex? Jika Saya di tempat Anda, Ek was Akan Kuba cari forex mentor Yang berpengalaman teller aan mengajar Saya Selok-belok pelaburan forex. Ek was boleh rekomenkan Satu program Belajar forex Calabria Yang pernah Saya jumpa: Teknik Forex Sebenar Anda tak perlu lebih dari ini. Selepas itu, Ek was Akan Buka akaun forex dengan forex makelaar Yang gereguleer. Ek was sangat rekomenkan maklik forex SEBAB reputasi mereka yang Baik Dan mereka tak Tipu Customers. Werk 2015: Ek was Kini beralih ke makelaar XM. Sila Klik di hier een teller aan inligting aktiveer Ada soalan? Sila hantar mesej kat Facebook-blad ni: Facebook / EasyForexMalaysiaIB Ek was Akan Bantoe menjawab Segala persoalan Anda.


No comments:

Post a Comment